Joost en Monique en het almachtige Azië avontuur

11 januari 2013 - Huissen, Nederland

Het is weer bijna zo ver. De aankomende maanden kan ik jullie, de trouwe lezer, weer gaan vervelen met avonturen uit mijn (in dit geval: ons) ‘o zo toffe leven’ zoals ik dit eerder deed vanuit het Switi Sranan

Wij, als enigszins ervaren reizigers, (aangezien ik een half jaar als bakra door de Surinaamse jungle heb gezworven en Joost 5 maanden de Noorse bergen van wel heel dichtbij heeft bekeken) vertrekken voor enkele maanden naar een ander continent. Zoals menig van jullie natuurlijk al heeft vernomen, de reis leidt ons ditmaal naar Zuidoost Azië. Een prachtig deel van deze mooie aardkloot met parelwitte stranden, eindeloze rijstvelden, koude bergtoppen, heerlijk eten en parelwitte stranden. Oh zei ik dat al?

Aangezien onze dierbaren graag willen weten wat we uitspoken en wijzelf over 10 jaar nog willen weten wat we ook al weer precies gedaan hebben zullen we zo nu en dan eens lekker reisloggen. We zijn erg benieuwd hoe lang we dit vol houden en hoe regelmatig we iets zullen schrijven MAAR, het initiatief is er dus dat is al heel wat. Bovendien: Met een onbeperkte fotoupload kan deze site ook nog wel eens onze foto-opslag worden, handy!

Nog 3 nachtjes en dan vliegen we via Kuala Lumpur naar Hanoi! Ons startpunt van onze reis: Vietnam! Let the adventure begin..

Tot sinas!

Joost en Monique

1. Fons Spierings:
    11 januari 2013
    Lieve Monique, Als jullie bij de gate zitten te wachten post dan nog even een leuk fotootje van jullie twee want ik kan jullie helaas niet uitzwaaien. Heel veel plezier en avontuur toegewenst. X Fons
  2. Max:
    11 januari 2013
    Veel plezier jullie twee!
  3. Iva:
    11 januari 2013
    Aaaah klinkt super! heel veel plezier! ik zal deze site eens goed in de gaten houden (welja, hier onderaan staat een knopske: "houd mij op de hoogte van nieuwe reacties"....perfect! :D )
  4. Peter K:
    11 januari 2013
    Heel veel plezier jullie tweetjes!! De site staat al onder mn favorieten :D
  5. Suus:
    12 januari 2013
    Hoi Mojo,
    Geniet nog even van de heerlijke rust hier in NL! Straks gaat het dit worden vanag het moment dat je uit de airportterminal komt ;-):
    Jullie gaan een prachtige reis maken. Doe in ieder geval de hartelijke groeten aan Halong Bay!!!!!!
    ENJOY
  6. Ankie Beijer:
    13 januari 2013
    Dat wordt helemaal top. Geniet er lekker van en neem zeker de tijd als dat lukt. Fijne tijd van ons en we zullen regelmatig even lezen na jullie avonturen. Liefs ANkie, WIlbert, Jan, Bert en Gijs
  7. Wilbert:
    14 januari 2013
    Hoi Joost en Monique,

Geweldig om dit te mogen en kunnen gaan doen! Ben er wel jaloers op, zeker nu het hier zo koud aan het worden is!
    Joost, ik heb je de afgelopen dagen een paar keer gebeld, maar ik kreeg alleen de voicemail! Die vrienden van ons waren een tijd op vakantie in Thailand en hen kreeg ik ook pas later te pakken. Ik heb van hen wel het e-mail adres gekregen, zodat jullie aan hen de nodige tips en tops kunnen vragen mbt Vietnam en misschien meerdere landen /gebieden in Zuidoost- Azie.
    Ik hoor nog wel van jullie, maar in ieder geval al heel veel plezier en geluk van ons toegewenst!

Pascalle en Wilbert